top of page

Annonsera på Bucket List

Nå ut till Sveriges köpstarkaste målgrupp!

2964555-min.jpg
Magazine-Mockup-vol-12 1 (1)-min.jpg

Bilaga till Dagens industri

Genom att synas i Bucket List når du Dagens Industris 290 000 läsare som är högutbildade med god ekonomi, och gärna spenderar pengar på kapitalvaror, resor/upplevelser, bostäder samt hem och inredning. 

Våra läsare är:

290 000 läsare

Varje upplaga av Bucket List når ut till 290 000 läsare i Norden. Våra läsare är i huvudsak mellan 25-64 år och  majoriteten är män. Gemensamt för läsarna är att de är välutbildade höginkomsttagare med ett stort ekonomiintresse och viljan att leva ett gott liv. Både privat och i arbetet.

74% Män

26% Kvinnor

25 - 64 år

Vilka läser Dagens industri?

Entreprenörerna är lite yngre och hungriga i arbetslivet. De arbetar mycket och har ofta egna företag. Framgång är viktigt för dem och de visar det gärna med både resor och lyx i privatlivet. De är på väg uppåt i karriären och har ofta god koll på de digitala möjligheterna.

Alla segmenten tycker om att vara välinformerade, att leva ett gott liv och är köpstarka. De vill inte konsumera för konsumtionens egen skull utan är ute efter det goda i livet.

Läsarna i Dagens Industri är grovt uppdelat i tre segment. Affärsmän och chefer, medvetna medborgare och entreprenörer. 

Affärsmän och cheferna är mer av allt. De har hög lön, stort inflytande i arbetslivet och sitter i styrelser och på chefsposter i näringslivet. De reser ofta både i tjänsten och privat och spenderar gärna pengar på privatkonsumtion och för att spara tid.

De medvetna medborgarna är lite äldre, samhällsintresserade, gillar kultur och att hänga med i både svensk och internationell politik. De är högutbildade, pålästa och investerar gärna privat i både upplevelser och placeringar.

Tidigare nöjda annonsörer

Galleri Melefors

Johan Melefors:

"Jag driver Galleri Melefors i Linköping och har annonserat regelbundet i Bucket List Magazine under flera år. Vare sig det handlar om en större utställning jag planerar eller för att lyfta fram nya konstverk märker jag genast en stor effekt av annonserna i Bucket List Magazine. Ni kommer fortsätta se annonser från mig ett bra tag framåt!"

dDevsJIA.jpeg

Vill du också synas i Bucket List? 

Annonsera i tidningen, här på webben eller genom ett samarbete. Vi skräddarsyr din annons så att du får den exponering du vill ha. 

Hör av dig för förslag på hur ditt företag kan exponeras mot Bucket List Magazines läsare.

För förfrågningar

 

Janne Siponen

janne.siponen@strongmediagroup.se

 
 
bottom of page